.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با ابراز تاسف و عذرخواهی ؛
نماینده مردم بابل : معیشت فرهنگیان در خطر است
شمال نیوز : نیازآذری با ناکافی خواندن حقوق معلمان گفت: معیشت قشر فرهیخته فرهنگی در خطر است و حقوق کم معلمان هیچ تناسبی با مسوولیت خطیر این قشر پرتلاش ندارد....
 نماینده مردم بابل : معیشت فرهنگیان در خطر است

شمال نیوز:  نماینده مردم بابل در مجلس با بیان اینکه معیشت فرهنگیان در خطر است خواستار افزایش حقوق پایه آنان در بودجه سال آینده شد.

حسین نیازآذری در گفتگویی ،خواستار افزایش پایه و میانگین حقوق فرهنگیان در بودجه سال ۹۸ شد و از دولت خواست در لایحه ارسالی به مجلس به این مهم توجه جدی کند و فراتر ازافزایش سالانه پایه  و میانگین حقوق معلمان را ارتقا دهد.

نیازآذری با ناکافی خواندن حقوق معلمان گفت: معیشت قشر فرهیخته فرهنگی در خطر است و حقوق کم معلمان  هیچ تناسبی با مسوولیت خطیر این قشر پرتلاش ندارد.

نماینده بابل انتقادات و اعتراضات صنفی معلمان را به حق دانست و براجابت مطالبات صنفی و منزلتی آنان تاکید کرد وخاطرنشان کرد :متاسفانه درطول سالهای گذشته به معیشت و رفاه معلمان بی تفاوت بودیم و با انباشت مطالبات مواجه هستیم.

عضومجمع نمایندگان مازندران درخانه ملت با ابراز نگرانی شدید از کیفیت زندگی معلمان پیشکسوت از اینکه آنان در شرایط سخت اقتصادی امروز با محدودیت های رفاهی و معیشتی مواجه هستند ابراز تاسف نمود و از آنان عذرخواهی کرد.

نماینده بابل نظام پرداخت حقوق کارکنان دولت را ناعادلانه و تبعیض آمیز خواند و اصلاح  قانون خدمات کشوری را گامی در جهت مبارزه با تبعیض و فساد برشمرد.‌/ مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.